facebook

wtorek, 5 listopada 2013

wtorek, listopada 05, 2013
2
Pod koniec czerwca 2012 roku, gdy z reprezentacją Polski pożegnał się Franciszek Smuda powstał na blogu wpis pod tytułem Alfabet kandydatów na selekcjonera polskiej reprezentacji w piłce nożnej

Typowałem wtedy, jak prawie wszyscy, że trenerem reprezentacji Polski zostanie Waldemar Fornalik. Minęło prawie półtora roku od tego wpisu. Polska reprezentacja pod wodzą Waldemara Fornalika przegrała eliminacje do Mundialu w Brazylii i wszystko trzeba zaczynać od nowa. Fornalik nie jest już trenerem polskiej reprezentacji. Nowym selekcjonerem reprezentacji został Adam Nawałka. Ponad rok temu w Alfabecie kandydatów na selekcjonera polskiej reprezentacji w piłce nożnej napisałem o Nawałce:
"N - Nawałka Adam - Trener, który wchodzi na coraz wyższy poziom. Robi to powoli, ale widać w jego pracy stały progres. Ma olbrzymie doświadczenie i jako wspaniały zawodnik oraz jako trener. Stąpa twardo po ziemi. To trener, który według mojej opinii na 100 % by nie zawiódł."
Wtedy Nawałka nie był niczyim faworytem na selekcjonera, ale mam nadzieje, że to, co napisałem wtedy o obecnym trenerze sprawdzi się w przyszłości.

Co prawda Nawałka to nie Bednarski, ale może, jak ...
"... Bednarski zna swój fach i trud 
Gdy wszystko gra sehr gut
Bednarski na kłopty ma zawsze środek złoty ..."

2 komentarze:

  1. Nawałka to trener z charakterem i takiego nam trzeba! On napewno się postara żeby nasze gwiazdy dawały z siebie 100% Już nie moge się doczekać pierwszych meczy pod jego wodzą, chociaż wiem, że na efekty trochę trzeba bedzie poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy. Zapewne wywrze na nich presje, ale Lewy&Ska mają już zakodowane, że nic nie wywalczą w reprezentacji. Tam musi wejść ktoś nowy, ale z charakterem. Ktoś, kto ich przymusi do walki. Błaszczykowski nie powinien być kapitanem.

      Usuń