facebook

niedziela, 17 listopada 2013

niedziela, listopada 17, 2013
Przegrana ze Słowacją była dla wielu z nas szokiem. Może nawet nie sama przegrana, ale beznadziejny styl i bezradność, którą pokazali piłkarze reprezentujący Polskę w tym meczu. Sam byłem pewien, że Nawałka od razu pokaże klasę. Dałem temu wyraz pisząc na blogu sport-as-usual post Nawałka do boju!, w którym dałem wyraz swojemu przekonaniu, że mecz ze Słowacją wygramy pewnie i w ładnym stylu. Rzeczywistość okazała się diametralnie inna. Minęło kilka dni od porażki ze Słowacją i wiara powoli wraca, ale nie jest już tak kategoryczna. Obecną wiarę w polski zespół porównałbym ze stanem sprzed ostatnich meczów z Ukrainą i Anglią. Wiara była, ale tak nie do końca.

Niestety, ale jak Internet długi i szeroki przelewa się przezeń olbrzymia fala uszczypliwości, irracjonalnego myślenia i defetyzmu. Szuka się winnych, gdzie tylko można. Dla zilustrowania tego stanu rzeczy chciałem zacytować anonimową opinię, którą znalazłem pod wywiadem z Adamem Nawałka na castrofan onet.pl:
" ~HUDY78 : Wszystkiemu winna Tv POLSAT!!! Oto moje argumenty: 1. Jak zaczeli transmitowac Formułę 1 to Kubica przestał jeździć. 2. Jak zaczeli pokazywać KSW to Pudzianowski przegrywa ze wszystkimi. 3. Zajęli się siatkówą reprezentacja przegrywa. 4. No i co najgorsze dopóki nie zaczęli transmitować eliminacji do Mistrzostw Świata to był remis z Czarnogórą i wygrana z Mołdawią. Jak zaczęły się transmisje to katastrofa. Wszystkiemu winny POLSAT!!! :) :) :) "
Jak widać wszystko możne kojarzyć się ze wszystkim. Gdy rozum śpi budzą się demony, a to przecież tylko piłka nożna.

0 komentarze:

Prześlij komentarz